Institusjonens ansvar (tenesteiningen):
- Når ein person døyr må all dokumentasjon som ligg på institusjonen på denne personen samlast i ei mappe. Vent helst ei stund før mappa vert sendt til morsarkiv slik at alle ev. lausblad kjem med i mappa.
- Før levering må følgjande gjerast med mappa: Alle binderser, plastikk og post-it lapper fjernes. Utpå mappa må der tydeleg stå morsdato og kva institusjon mappa kjem frå. Mappa vert så sendt til dokumentsenteret (tidligere arkiv).
- Eventuelle lausblad som sendes dokumentsenteret i etterkant må være tydelegt merka med mors, dato og insititusjon.
Dokumentsenteret:
- Avslutter personen i klientsystemet. Legger mappa i rett morsarkiv alfabetisert på etternavn.
- Betjener arkivet og eventuelt låner ut/kopierer det som vert etterspurt etter gjeldande lover og regler.
Vi har eit arkiv for mors: Institusjonar/heimesjukepleie |