Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Rutiner for behandling av morsmapper

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Institusjonens ansvar (tenesteiningen):

  • Når ein person døyr må all dokumentasjon som ligg på institusjonen på denne personen samlast i ei mappe. Vent helst ei stund før mappa vert sendt til morsarkiv slik at alle ev. lausblad kjem med i mappa.
  • Før levering må følgjande gjerast med mappa: Alle binderser, plastikk og post-it lapper fjernes. Utpå mappa må der tydeleg stå morsdato og kva institusjon mappa kjem frå. Mappa vert så sendt til dokumentsenteret (tidligere arkiv).
  • Eventuelle lausblad som sendes dokumentsenteret i etterkant må være tydelegt merka med mors, dato og insititusjon.

Dokumentsenteret:

  • Avslutter personen i klientsystemet. Legger mappa i rett morsarkiv alfabetisert på etternavn.
  • Betjener arkivet og eventuelt låner ut/kopierer det som vert etterspurt etter gjeldande lover og regler.

Vi har eit arkiv for mors:

Institusjonar/heimesjukepleie